Birro har det tungt




Inte nog med att de omvandlar honom till oigenkännlighet på en tidsskriftssida, han har fått för sig att det är fel på män. Det får han så klart gärna tycka men när jag läser hans beskrivning av mig och andra män så känner jag inte igen mig ett dugg. Liksom.

Han måste ha ett liv fyllt av underligheter och hur han har hamnat där han tydligen hamnat i sin syn på män och deras ickeexistens är, om inte en gåta, så i alla fall självförvållat.

Man måste odla sina kontakter här i världen annars blir det synd om en!

"Insydda kostymbyxor?" Själv köper jag nya annars hade det väl mera varit fråga om att "sy ut" brallorna.

Har man inga bekymmer så gäller det synbarligen att själv skapa några.

Men vad vet jag.

Expressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0