Sossarna klara, eller...?



Att sossarna nu, efter ett antal turer i amatörlandet, tycks ha bestämt sig bryr jag mig inte om. Jag kan bara konstatera att ingenting, och då menar jag ingenting, har gjorts rätt av sossarna efter valkatastrofen.

Så går det när man inte lever i takt med tiden. I takt med tiden lever för övrigt väldigt få politiker och det gäller alla partier men sossarna måste anses ha någon form av superkänsla för klantigt beteende — på alla plan.

Och sen retar jag mig på att en människa av kvinnligt kön får säga vad fan som helst om män och komma undan. Så här sa Johanna Graf: "Det verkar vara fyra män som är aktuella, två utan hår och två med hår." Vänd på resonemanget och byt ut män mot kvinnor så blir det klarare. Det hade blivit ett dj...la liv. Men det är väl en helt annan sak.


Det är på den här nivån sossarna ligger och då går det som det går!

DN AB Expr. SvD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0