Morsan gråter!




Det enda positiva i de här dumheterna är att företaget Samres inte hymlar med varför man skall ha en svensk sambandcentral i Afrika med afrikaner i luren — det blir billigare.

De har redan utlokaliserat vissa delar till andra länder och det fungerar uselt, det vet jag eftersom morsan alltid har klagomål på sin färdtjänst. Om den blir bättre av att afrikaner sköter bokningarna tillåter jag mig tvivla på.

Skall bli kul att se hur det går när de skall skicka en bil till Wollmar Yxkullsgatan.

Ersättningen till Samres är säkert skattefinansierad så deras extra vinst och sämre service får såklart jag och morsan stå för.

Dumt är det.

Expressen

Kommentarer
Postat av: Ove Frisk

När "de skall skicka en bil till Wollmar Yxkullsgatan" - som du bokstaverar adressen - blir ändå INGEN resa registrerad/bokad, då nämnd gata i verkligheten heter Wollmer Yxkullsgatan.



För övrigt delar jag din ståndpunkt i det stora.



Hälsn.

/Ove

2011-07-18 @ 20:43:50
Postat av: Ipse Cogita!

Ove:



Nej du, "Wollmar" skall det vara, men tack ändå:)

2011-07-18 @ 22:24:54
URL: http://store.blogg.se/
Postat av: Magnus99

Och så finns det svenskar (vänstervridna) som inte anser att SD har sitt plats i riksdagen. Någon måste föra en realistisk politik när allt mer galenskap går att läsa varje dag i tidningarna. Statsbidrag till islamister, segregerade badhus och nu tar företag in afrikaner, medan svenska staten tar emot afrikaner till Sverige och sätter dessa på bidrag i resten av livet. Jodå ... Sverige känns ju stabilt ...

2011-07-18 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0