Hur skall de dribbla bort detta?




Nu har det utretts saker vill jag lova. Vargstammen måste fördubblas för att ha en chans att överleva. Det har jag med flera räknat ut för länge sedan utan att behöva utreda. Men om vargen skall skratta eller jäspa trött vet jag inte, men jag anar att vi snart inte har några vargar kvar eftersom det verkar vara den inriktningens människor som för närvarande gapar och skriker mest.

Och när väl ulven är undanplockad så kan de väl ge sig på min favorit, järven. Aggressiv som den är, dessutom backar den inte i första taget, så utgör den säkert ett hot. Björnen blir säkert nummer tre men där kommer det nog inte att bli så lätt. Nallebjörnar är ju goa. Lodjuren skall icke heller förglömmas, vassa tänder.

Kor kan vara farliga i flock, väck med dem. Katter tar fåglar, skjut! Hundar biter förbipasserande, utrota!

Nu drar jag igång räkneverket för att se hur lång tid det tar innan Carlgren kommer med sina förklaringar kring denna utredning och dess "feltänk". Att han kommer att hitta lite bakdörrar att smita ut ur finner jag självklart.

SvD DN SR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0