Det finns riktigt sjuka människor




Den här till synes trevliga kvinnan är nog mer en hondj...vul. Hon lägger ut sin fortplantningsförmåga till högstbjudande, tillika olagligt, för att betala sin studieskuld. Jag är av den absoluta uppfattningen att var och en får göra vad tusan de vill så länge det inte skadar någon annan, så det är inte det jag reagerar på. Det handlar mer om vad livet egentligen handlar om. Det är kanske inte är att handla med livets ursprung för ekonomisk vinning skull, men jag kan ha fel.

I min bok är hon en insnöad snärta som glider runt totalt aningslös i livet och hennes värderingar på andra saker och ting i tillvaron kan jag bara ana mig till. Allt går att sälja tydligen och då vet jag i vilket fack jag skall placera den här bruttan.

Men det löser sig säkert, hon har inte fått några svar på annonsen sin. Det är bra, för avkomman från Marjes ägg riskerar att bli en idiot, och då skadar hon de facto andra.

Tillåt mig sucka!

Uppdatering: AB har av någon anledning tagit bort artikeln bara så du vet!

AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0