Samarbetspartnern talar klartext



Hon är inte nådig, Maria. Hon kritiserar sossarna så det står härliga till och det verkar lite konstigt. Speciellt med tanke på att det inte lär finnas något parti som har så mycket skygglappar och tendenser till maktfullkomlighet som Miljöpartiet. Tycker du inte som de gör så kan du packa ihop. Och den rödgröna röran såsar till sig.

Det blir ett kul val i höst i alla fall!

Hur var det nu man sa? Något åt det här hållet tror jag:

Gud bevare mig för mina vänner, mina fiender skall jag nog klara av själv!

Kommentarer
Postat av: Inger E(norah4you)

Du har så rätt.

Det är samtidigt märkligt hur många av de Rödgröna som anmäler sig som kandidater för topplats på Alliansens reklamlista.

Som moderat tackar jag och tar emot.

2010-03-19 @ 15:48:00
URL: http://norah4you.wordpress.com
Postat av: elina

Politik är inte enahanda hos de Rödas gäng. Idag så och igår si och i morgon kniv i ryggen på nån annan.

2010-03-19 @ 16:46:39
URL: http://blogg.iniskogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0