Expressen, för f...n!



Jag snurrar runt på nätet på alla möjliga och omöjliga sidor. Ibland hamnar jag på de rena skvallersidorna, främst i USA; mer spännande än ni kan tro eftersom man lär sig en hel del om hu det fungerar i andra länders rättsmaskineri.

Att bevisen mot Mel Gibson skulle bli fler och fler som Expressen säger motsägs av bland annat detta:


eller


I Expressen så får man uppfattningen att bevisen mot Mel Gibson skulle bli fler och fler; det motsägs av det enkla faktum att det är precis tvärtom. I sakfrågan har jag ingen åsikt, utom att man inte slår på folk, men jag ifrågasätter starkt att sommarvikarierna på Expressen inte orkar kolla hur landet ligger.

Rötmånaden är väl inte riktigt här än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0