Är han/hon kvar!?



I sakfrågan, bråket med Ilmar Reepalu i Malmö, har jag inget att säga, men Fredrick Ursula Federley är en fjönt som reser gratis på mina skattepengar och fjöntar runt i medierna och viker sig i viktiga frågor (FRA) och han bör snarast förpassas till glömskans garderob.

Han/hon ger ett intryck av att man skall stå upp för viktiga värden och försvara dem in i det sista. Det sa han/hon om FRA också och sen krökte han sin rygg snabbare än digitala signaler i fiberledningarna.

Jag litar inte på eländet!

SvD

Kommentarer
Postat av: anna boström

Du verkar arg på FRA. Jag har försökt kolla upp vart han skulle ha lovat något om det åt något håll men hittar inget. Kan du ge en källa? Har frågat alla jag kan om det men ingen kan hitta en referens. Det börjar kännas som en personkamapanj mer än fakta och verklighet.

2010-02-25 @ 08:42:17
Postat av: Ipse Cogita!

Anna B:

Hej och ursäkta dröjsmålet (man arbetar ju också!).

Den gode Fredrick var ju en av dessa som skulle se till att rösta nej till FRA. Efter diverse påtryckningar så blev han omvänd och under gråtliknande attacker stod han i vår riksdag och sa att han hade ändrat sig. Han röstade för.

Det KAN inte ha undgått dig;)

2010-02-25 @ 18:07:12
URL: http://store.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0