Hål i huv’et?



När man tror att man sett de flesta dumheterna så blir man snart varse att det har man inte! Nu har en kvinna anmält en ostproducent för hål i ost. Jodå, du läste rätt. Hål i ost, får denna hysterika att omedelbart associera detta till någon form av sexuell antydning.

Jag beundrar henne — hon borde anställas av någon form av marknadsföringsbyrå. En människa med den enorma fantasin, gränsande till kreativitet, måste ha en plats i reklamvärlden.

Hon ser ting som ingen annan ser, vilket i och för sig kan vara en nackdel, men visst vore det trevligt med lite nya friska tag i försäljningsvärlden.

Sen finns ju så klart risken att hon är galen och uttalandet: "Jag blev provocerad. Smaken kan väl inte sitta i hålen? Till slut blev det nästan obehagligt. Det kändes som en sexuell anspelning", antyder att det är just det hon är.

Sen har hon fel i sak också. Smaken, i kombination med doften, kan visst sitta i hålen. Men här anar jag andra ting — a scent of a "bitter" woman?

Jag blir alltid lite rädd för sådana här kärringar. Det kan finnas de som tycker att hon har rätt och att hennes analys av osthål kan vara riktig. Du tror mig inte? Betänk att mera sansade människor påstått att vi män är djur (vilket i och för sig är riktigt, däggdjur till och med) men ändå.

Jag drar dagens sista suck!

AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0