Inte ett ljud om skandalen

DN vevar på med alarmistiska rapporter om CO2 som om det vore ett gift och en katastrof i antågande. Men inte ett ord om hur allt arbete inom IPCC är ifrågasatts. Till och med den som stöttat "The Global Warming" mest, George Monbiot på engelska The Guardian är tveksam till metoderna.

”It’s no use pretending that this isn’t a major blow. The emails extracted by a hacker from the climatic research unit at the University of East Anglia could scarcely be more damaging. I am now convinced that they are genuine, and I’m dismayed and deeply shaken by them.”

Läs mer på The Climate Scam, själv hinner jag inte länka mer eller skriva mer. Jag arbetar och jag gör det för närvarande på Bäckaskogs slott, vilket för övrigt starkt rekommenderas!

Lite länkar till hinner jag med:

Herald Sun, WUWT, Climate Audit, globalclimatescam, Canadian Free Press med flera i massor, men i Sverige är det TYST.

Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Strategi:

Det man inte talar om, det finns inte....

Det man talar om, det finns - antingen det finns, eller inte...

2009-11-24 @ 21:20:00
URL: http://metrobloggen.se/favorit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0