Universitet = medlöpare!

Det var då själva f...n! Nu går – se Aftonbladet och SvD – universiteten de privata bolagens ärenden och stänger av studenter från internet. Jag hoppas det inte finns någon juridisk fakultet där för då blir mitt: SKÄMS ett SKÄMS era förbannade medlöpare!

Jag talar inte om huruvida det är rätt eller fel att fildela. Jag talar om det alltmer utbredda ofoget att andra än rättsvårdande myndigheter får för sig att dansa de räddhågades dans, bara för att ett antal högljudda amerikanare på något halvtaskigt filmbolag säger dansa.

Var finns vikingatagen och vem har givit filmbolag och universitet rätt att agera rättsapparat?

Skäms och gör det sjufallt!

Och här i DN kan vi se hur rättsväsendet också knallar på,och det i den av privata aktörers fastställda färdriktningen.

Jag blir trött och förbannad och måtte fler nu gå med mig och BOJKOTTA FILM- OCH SKIVBOLAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0