Tiger slagen av pantertant



Amerikanarna upprörs tydligen över att vi upprörs av...? Nä, jag följer för dåligt med i svängarna så jag har inget att säga i den frågan. Men hon har varit ute i världen och lärt sig den gode Elin. Och hon är lika girig som alla amerikaner är när det kommit grus i den äktenskapliga motorn.

Hon kräver skilsmässa, över två miljarder i kontanta medel samt ensam vårdnad över kidsen.

Hon är en kvinna som lärt sig hur man skor sig — men hennes moral är låg.

Att hon kräver skilsmässa är väl tämligen naturligt men sen kör det ihop sig. Två miljarder för att Tigern har jobbat verkar lite saftigt, likaväl som att hon skall ta barnen under sina vingar utan att Tigern har något att säga till om.

Det är helt enkelt styggt. Så nu hamnar väl lilla Elin i "bitch-facket" och det är nog där hon hör hemma trots allt.
(Expressen)

Kommentarer
Postat av: karl Ove

Ja, hon visar verkligen att hon är en lycksökerska i paritet med Paul McCartneys ex Heather (hon som var enbent). Jag hoppas verkligen att rätten ställer frågan vad Elin skulle ha lyckats skrapa ihop själv under de här åren. 50 spänn är mitt stalltips.

2009-12-20 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0